Написати нам у Facebook
0
dss 0
0 0 грн

Гарантія

1. Гарантія та повернення

    Ви можете замінити або повернути товар впродовж 14 днів, якщо з певних причин Вам він не підійшов або просто не сподобався. Ми повернемо вартість покупки у зручний для Вас спосіб.
   Якщо Ви вирішили повернути товар, відправте його (в його оригінальній упаковці) до нас будь-якою зручною для Вас службою доставки, або принесіть його до нас в магазин (м.Львів. вул.Героїв УПА, 77). Товар, який ви повертаєте, повинен бути неушкодженим і невживаним.

    На всі товари діє гарантія від виробника. Ми забезпечуємо безкоштовне гарантійне обслуговування.

    Для розгляду Вашого звернення, як гарантійного випадку, просимо заповнити дану форму.
    Термін дії гарантії — 1 рік на виробничий брак. 


2. Гарантійні умови стосовно взуття

    Магазин здійснює свою роботу відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», забезпечуючи вчасне виконання обумовлених гарантійних зобов’язань, протягом гарантійного терміну, встановленого законодавством або нормативними документами, при дотриманні умов експлуатації, транспортування та зберігання (ДСТУ 2063 “Взуття для активного відпочинку. ТУ”; ГОСТ 1135:2007 “Взуття домашнє, дорожнє. ЗТУ”)
    Гарантійний термін – це термін, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.
    Термін служби - календарний термін використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.
    Термін служби дорівнює гарантійному терміну.
    Гарантійний термін обчислюється від дня продажу товару або від початку сезону і становить 60 календарних днів.
    Терміни сезонів (взуття), (згідно додатку 1 до постанови КМУ від 19.03.94р. № 172):
  • Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
  • Літній сезон з 15 травня по 15 вересня;
  • Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада.
    У разі закінчення гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються*.
    Не підлягає обміну або безкоштовному ремонту взуття:

  • зношене;
  • з дефектами, що утворилися внаслідок експлуатації в умовах, не відповідних їх призначенню;
  • з механічними пошкодженнями (опіки, порізи, подряпини та ін.);
  • деформоване в результаті неправильного носіння, сушіння, пошкодження в результаті дії хімічних речовин, та з іншими дефектами, що виникли з вини покупця;
  • відремонтоване покупцем до пред’явлення магазину.

    У разі виявлення, впродовж встановленого гарантійного терміну, недоліків взуття, магазин може:
1) відшкодувати витрати на усунення недоліків взуття. Якщо дефекти можна легко усунути, магазин здійснює ремонт взуття, в термін до 14 днів;
2) пропорційно зменшити ціну взуття;
3) замінити взуття.
*Для взуття виробників Salewa та Zamberlan, в випадку, якщо недоліки були помічені після гарантійного терміну обслуговування, але не пізніше ніж через рік після купівлі, і якщо є підозра, що ці недоліки могли виникнути не в результаті зношення, а внаслідок похибки на виробництві, магазин може передати це взуття на експертизу заводу-виробнику. У випадку підтвердження, що виявлений недолік виник внаслідок похибки на виробництві — усунути відповідно до вищезазначених пунктів.
В даному випадку, після закінчення гарантійного терміну, розгляд може бути доволі тривалим та результат не може бути підтвердженим документально.
    Мембрана Gore-Tex — одна з найкращих технічних мембран для взуття. Вона забезпечує захист ноги від вологи зовнішнього середовища та виведення надлишкової вологи від тіла назовні. Зверніть увагу, що при певних зовнішніх умовах, особливостях потовиділення людини, перепадах температур тощо, мембрана може не забезпечувати сухого чи комфортного стану ноги і це не є недоліком взуття.
    В разі гарантійного звернення споживач повинен надати придбане взуття в чистому вигляді та в оригінальній упаковці.
    Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійні терміни, – технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
(абзац перший частини дев’ятої статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом України від 10.01.2002 р. № 2949-III)
Під час продажу товару продавець зобов’язаний видати споживачеві розрахунковий документ, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.


3. Догляд та зберігання килимків Exped

    Ворог номер один для будь-якого виробу з тканини – це забруднення, оскільки найдрібніші частинки пилу спричиняють протирання та пошкодження тканини. Тому рекомендуємо час від часу мити килимок спеціальним засобом (або м'яким милом) і теплою водою. Килимки не можна прати чи сушити у пральній машині, а також застосовувати хімічні речовини для його чистки.
    Тримайте килимок якнайдалі від джерел тепла, не залишайте його біля відкритого вогню, у закритому автомобілі в спеку, у закритому наметі протягом спекотного дня. Повітря всередині килимка може розширитись і спричинити надмірний тиск на перегородки, шви та ламінування, які згодом можуть пошкодитись і призвести до несправності килимка.
    Не використовуйте килимок на гострих предметах – шипах, коралах, каміннях, гілках, а також бережіть килимок від домашніх тварин.
   Для надування не використовуйте механічні насоси, оскільки вони можуть створювати надмірний тиск і спричинити розшарування швів.
    Тримайте клапани чистими. Бруд та пісок перешкоджатимуть їх герметичному закриванню. Щоб очистити клапан від бруду, використовуйте зволожену ганчірку.
    Якщо ви переміщуєте килимок з теплих до холодних місць, або надуваєте його, коли тепло, а потім відчуєте втрату тиску в килимку – це може бути пов’язано з фізичним процесом, через зменшення об'єму повітря при охолодженні.
    При екстримально холодній температурі піна вбудованого насоса може замерзнути, особливо при значній вологості. У такому випадку потрібно розігріти насос, тримаючи його близько до тіла, сидячи на ньому, або ставлячи на нього пляшку теплої води.
   Зміни тиску. Швидкі зміни тиску – від рівня моря до гірських висот – можуть спричинити частковий вакуум, і як наслідок, відкрити клапани буде важко. Тому відкрийте їх заздалегідь: ще до подорожі.
    Зберігайте ваш килимок розгорненим, з відкритими клапанами в сухому, прохолодному і темному місці.
    Зберігайте його якнайдалі від домашніх тварин.
Варто знати
    Килимки Exped на 100% герметичні: кожен килимок виробник випробовує індивідуально. Перед відвантаженням виробник випробовує кожен килимок на герметичнісь протягом 72 годин. У процесі виробництва килимки також проходять різноманітні випробування, щоб гарантувати якість. Усі килимки розроблені так, щоб втримати тиск у п’ять разів більший, ніж той, який може бути при нормальному надуванні. Та все ж потрібно використовувати їх акуратно: перевіряти поверхню на гострі предмети, дбати, щоб тварини не кусали його, не класти гарячий посуд на нього, а також не тримати його біля відкритого вогню та інших джерел тепла. Зберігати килимок потрібно сухим, щоб не утворювалась цвіль. Застосовуйте килимок за призначенням. Дбайливий догляд продовжить термін його служби.
    Наповнення килимка можна регулювати для комфортного сну, відповідно до індивідуальних особливостей, завдяки технології – Flat Valve. Надуйте килимок, ляжте на нього, а потім відкрийте клапан для здування, щоб випустити невеликий об'єм повітря. Випускайте повітря доти, поки не знайдете свій індивідуальний рівень комфорту. Мандрівники, які мають проблеми зі спиною, та літні люди будуть відчувати абсолютно новий рівень комфорту.
    Килимки без надмірних зусиль можна компактно запакувати в чохол.

Highlander © 2024